Övertrött?

Trots att jag inte sovit i en säng eller en hel natts sömn sen natten till i torsdags, och bara några få
timmar i ett flygplan samt i en bil på vägen hem så måste saker bli gjorda hemma. 
Jag är nöjd med vad jag hunnit med idag och känner att jag bara vill mer. Men nu börjar jag allt bli
lite seg i kroppen!

Men nyss åkte några av grabbarnas alla filtar in i maskinen. I den här högen ligger 9 filtar, det är dvärgpinschrar vi pratar om och dom älskar filtar!
 
Tex har hittills fått tre pass av ingångar till fotpositon. Jag känner mig så inspirerad och motiverad till träning just nu! Satte mig faktiskt ner och skrev ner en lista på vad jag vill, behöver och måste träna mer på med hundarna. Haha idag bev listan lång, jag vill så mycket nu! Men mer om det i senare inlägg.
 
Det finns två filtar som jag är extra rädd om i denna hög och det är den stora röda filten som kom med Rocky och en liten röd någonstans i högen som är Texas som han fick med sig när han var valp. Dom två är väl använda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback