Dagmatteträff

Idag ägde mötet mellan oss och hundarna rum och ja, vad ska man säga. Klick Klick!
Det började redan när jag såg henne och hunden. Båda hundarna bara lyste det ``JAG VILL LEKA´´ om. Så innan dom ens hade hälsat på varandra hade vi båda släppt våra koppel. Det var ingen tvekan där inte att dom båda hundarna kommer bra överens. Dom satte såklart igång och lekte direkt. 
 
Vi gick en härlig runda och lärde känna varandra och hennes hund, ja, otroligt go hund verkligen. Så lika men endå inte. Det märks tydligt vem av dom båda som är ledare och inte. Lilla Rocky, bulldozern! Spike för mig är en liten glad spilivingk med mycket fart och fläkt. Bäst av allt, han har ett underbart temperament!!
 
J och Rocky fick lära känna varandra och jag inser även nu att Rocky inte är en lätt hund. Som J fick jobba. Haha. Men hon har helt rätt tänk och det kommer bli så bra det här. Jag känner det enda in i hjärtat. Det blir så mycket bättre, fan så mycket bättre än dagis. Jag ser mycket ljust på det här. 
 
Jag har kommit fram till att jag vill fortsätta att lära känna henne och se mer. Men jag tror helt utan tvekan att det kommer bli så bra. Vi kommer att fortsätta träffas och utfortska mer. 

Kommentarer
Marie

Härligt att höra!
Det där dagiset är nog inget jag hade rekommenderat efter hur de behandlade Rocky <3
Hoppas allt blir kanon hos dagmatten!
Hon får ju äran att ta hand om prins Rocky!
Kram marie

2014-03-06 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback