Så här bor vi!

Husvagnen uppställd, trallen ligger på plats och tältet rest. Så här bor vi!
Underbara campingliv, här trivs vi som bäst.
Nu är det bara lite smått kvar innan allt är klart, såsom en extrakyl, gasolvärmare, lampor till förtältet, en dörrmatta och bygge av hundbur i trä modell större. Idag står det kompostgaller där, smidigt men då min lille skit inte har någon respekt alls för dessa kan han lätt hoppa ur hagen. Nu gör han inte det för han vet att jag vill att han ska vara där. Men jag kan ju inte lämna honom där ensam om vi går och badar i sommar. Och i förtältet tänker jag inte sätta in en hund. Det blir för varmt. Då bygger vi en ordentlig hundbur, lika stor som där kompostgallrena går. Med tak och skuggplats. Just det där med skuggplats lär vi inte ha några problem med. Våran husvagn står på en plats där vi endast har sol på förmiddgen, iaf som det är nu. Bra på ett sätt, då blir det inte för varmt åt Rocky men tråkigt att vi inte har någon sol. Får hoppas vi får lite mer till sommaren. 
 
Rocky är helt slut! Det är helt annat att vara här än mot att vara hemma. Här sätter vi hunden i fokus, han är med oss hela tiden, vi är ute hela dagarna och vi tränar massor. Fullt ös hela dagarna. Det är så kul och det finns massor av roliga saker uppe i äventyrsskogen att göra. Hundstranden har vi ungefär 100 meter från husvagnen och vi åker in till stan och hittar på saker. Här har vi det bra, jag anser att det här är perfekt träning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback