Skillnadsbilder Texas

Det här är riktigt galet! Kommer ihåg mitt besvikna och ledsamma inlägg här för en tid sen. Då när jag var så nära på att ge upp för att Tex inte gick upp i vikt och la på sig som han borde. Det var den 19 Oktober jag postade det inlägget här på bloggen och bilden är från den 16 Oktober, inte den 1 som det står. 
 
Jag fick ett tips som jag den 25 Oktober inhandlade när det var dags för djurens månadshandling. Med mig hem hade jag en burk om 800 gram blodpulver från Svenska djurapoteket. Sen dessa har alltså Tex ätit blodpulver. 
 
Igår var vi i grustaget. Nästan en hel månad har gått sen första bilden är tagen och han har nu ätit blodpulver i maten inte fullt en hel månad. Men vilken förändring! Det är ju inte samma hund!

Han är så fin i hullet att jag numera kan säga att han inte behöver gå upp mer i vikt. Han är inte som ett spjälstacket längre utan är mjuk och fin. Han är len i pälsen och glänser, har bildat muskler och biffat sig riktigt fint. 
 
För att inte bli lurad av bilden igen så kollade jag på flera. Och han är lika fin på alla! Bortsett från att han är spänd som en fjäder för att han tyckte det var så kul och för att han frös! Älskar bilden då han tittar upp på mig och ber om att få springa och ta bollen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback