Pyssel och skapande

För en tid sen fann jag något nytt intresse som föll mig i smaken. Jag skrev ut på min facebook att jag sökte böcker, inbundna böcker som ligger på ca 300 sidor samt är ungefär 20 cm höga. Dessutom skulle jag inte läsa dom. Folk började genast undra. Det förstår jag det!
 
Här är resultatet och varför mina krav var som dom var. Mitt nyfunna intresse är bokvikning och ikväll testade jag för första gången. Självklart skulle det vara tassar! 
 
Hit men inte längre! Boken är halvfärdig, det ska dit en tass till såsmåningom. Men nu har jag alla redan suttit i 2 timmars tid. Jag har lite annat att göra som inte blev gjort igår. Då råkade jag sitta framför symaskinen i 6 timmar och knåpa ihop ett babynest. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback