Grattis Texas!

Grattis Texas på 11 månaders dagen. Vi närmar oss 1-årsdagen med stormsteg. 
Dagen har varit lugn för grabbarna. Vi for nämligen ner till husvagnen och Västervik i morse. Äntligen, det var så länge sen vi var här. Det syntes även på husvagnen. Den har fått en tvätt idag, därav varför grabbarna fått lite ledigt under dagen. Kalla, blöta och dana är vi men jag ville ju så gärna ha en månadsbild på lillskiten. Det blåser och är ganska kallt så jag hade inte trott att det skulle bli något bra. Men ett försök var det värt iaf. Ställde upp kameran på vägen utanför husvagnen och försöte snabba mig på innan Tex blev på tok för kall. Värmde upp honom lite snabbt och han bjöd på underbart fin bjudning framåt. Sen hamnade vi framför kameran. Inte lätt att försöka ställa en hund och få honom att stå still samtidigt som man försöker få lite kort. Jag håller alltså i en fjärrkontroll i handen. Underbar uppfinning, men idag blev bilderna inte så skarpa, dåligt ljus och skärpa. Men hunden han var fin! Mycket att lära har vi än, men jag tycker allt att vi är en bit på väg nu. 
Grattis älskade hund <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback