Dom vet hur man gör matte gladare

Ni två gör mig hel <3 Ni vet hur man får mig på bättre tankar. Älskade hundar, hur skulle jag klara mig utan mina galenpannor.
Vi har så smått introducerat lite fys i vår träning. Känner att vi legat på latsidan med det ett tag. Båda hundarna behöver bygga muskler och det får man ju inte om man inte jobbar för det. Rocky har tyvärr tappat enormt mycket nu under vintern. Han ser ut som en gammal gubbe på bilderna. Han är fortfarande väldigt fin i kroppen så nu börjar vi smått med muskelarbete, vi börjar väldigt lugnt för att inte riskera skador. Men även Tex får ta det lugnt. Det märks tydligt att han växer i kroppen, jag kan höra leder knäppa av ansträngning och bara det att jag kan se stoor förändring på honom nu de senaste veckorna. Men trots knäppningarna så anser jag att lite motion skadar inte, bättre det än att de stelnar ihop. 
Så idag blev det en skogsrunda utanför stigarna som motion och några få minuter i brant backe och hämta leksak för Tex. Oj så kul han tyckte det var! Vi slutade när vi var på topp och kom hem nöjda och glada. Fina fina vovvarna. Som jag älskar er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback