Idag är det lyckans dag!

I 4 år och nästan 2 månader har vi kämpat. Kämpat för att en dag kunna skriva över Rocky på mig, helt. Han har stått på mig på Jordbruksverket men inte på SKK. För att göra en lång lång historia kort. Rocky har slungats fram och tillbaka utan att någon skrivit köpekontrakt. Så när jag skrev köpekontrakt var det ju inte den rätta ägaren som skrev på tillsammans med mig. Därför har han ingen stamtavla, den har kommit bort! Det har varit såå mycket hinder vi stött på under denna resa men idag tog allt slut. Idag är han MIIN! 

Det är som en sten just föll från mina axlar. Vilken lättnad! Han är min bara min. Jag har alltid haft Rockys uppfödare bakom mig som stöttat och hjälpt oss och det är jag så tacksam för. Det känns så skönt att jag nu står som ägare på honom. Äntligen. Älskade Rocky <3
 
 

Kommentarer
Sandra

Grattis. Va skönt för er att allt är i ordning. ♡♡

2014-10-28 @ 18:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback