Träningsfri kväll & Vinst

Träningsfri kväll! En välbehövlig vila för att samla kraft och styrka inför morgondagen. För i morgon ska vi på årets sista planerade utställning. Denna gång till Mjölby. 
Det är ju så typiskt, gick igenom Texas päls igår ifa jag skulle behöva bada honom. Men ansåg att han inte skulle behöva göra det. Vill gärna inte tvätta honom dagen innan utställning och allra helst inte under vinterhalvåret när det är kallt. 
Idag när jag hämtade hundarna på dagis märkte jag att så blev fallet, Texas måste badas! Han luktade kiss och det ska han inte göra på en utställning, så ikväll har lillskit fått bada. Jag blev väldigt imponerad över den lilla herrn. Tex gillar inte vatten för fem öre och sist jag badade honom hade han svansen mellan benen och panikslagna ögon. Idag var svansen höjd, inte fullt lika glad som den brukar men inte heller ledsen. Han stod stilla lös och lät mig tvätta honom. Han njöt! Och då njuter jag ännu mer!
 
Sen hände en rolig grej ikväll! Jag vann en tävling jag deltog i på facebook. Jag tävade om ett täcke från http://hundplayset.se/ och innan jag ens såg att det var en tävling började tankarna flyga iväg om hur man beställer ett sådant. Det är precis vad Rocky skulle behöva och dessutom snyggt! Såg sen att det var en tävling och självklart deltog jag. Jag brukar aldrig ha tur men just denna tävling jag verkligen ville vinna, vann jag. Så himla kul! Nu är Rockys mått skickade och jag valde färgen som på bilden nedan. Den ser så himla mysig ut!
 
 
 

Kommentarer
Sofia

Grattis till vinsten. Snyggt täcke :)

Svar: Jag håller helt med dig. Tror det blir bra på Rocky :)
Sandra

2014-11-15 @ 10:14:44 | http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback