FILM - Träning med Texas

 
Lite film från kvällens träning. 
Det är såå bra att kunna filma och se, då ser man sina brister och sånt man inte ser uppifrån. Till exempel där i slutet när jag berömmer och hunden inte alls sitter ner. Och i helomvändningen där jag är på tok för snabb så Tex inte hinner med. Jag måste ta och lugna ner mig lite även om jag tänker på det varje gång. 
Jag filmade flera vändor utmed denna vägg men hade godis ena vändan och som här, en leksak. Nu när jag ser de bägge filmerna så ser jag hur mycket bättre han går med leksak än med godis. 
Det finns fortfarande massor kvar att öva på, men jag tycker endå att vi är en bra bit påväg!

Kommentarer
sandra

Åh va duktiga ni är.
Gillar att du använder väggen som stöd =)

Svar: Ja väggen den har varit till stor nytta. Men Tex tycker det är svårt att gå ifrån den nu :/ Men vi tragglar vidare
Sandra

2014-11-13 @ 19:51:59 | http://livetsomlukas.wordpress.com
Anne-Li

Duktiga ni är :)

Svar: :) Kul att du tycker det. Mycket kvar men en bra grund tycker jag
Sandra

2014-11-14 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback