FILM - Texas, så duktig han är!

 
 
Det är nog första gången jag ser Texas så trött i huvudet som han är nu. Det tar på huvudet när man ska öva in nytt. 
Det här fick bli sista passet för idag, det har varit en dag i träningens tecken och det märks tydligt på lilla Tex. 
 
Men se så duktig han är. Det är inte perfekt men det är en bra början. Men nu backar vi bandet lite och leker med klossen ett tag igen. Vila huvudet lite och befästa tidigare moment mer. Och så ska vi jobba med att sätta oss rätt från början, han vill så gärna sitta perfekt att han rättar sig som synes i klippet. Det ska vi försöka få bort. 
 
Känns bra att äntligen fått lite film på vår träning. Man ser lite bättre hur det ser ut. Jag kan sitta och titta flera gånger om på klipp och bilder och beundra dom. Jag älskar min blogg, så mycket minnen att glädjas över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback