Rockys rädsla för män

Natten till förra fredagen så kom min blivande man hem från Tyskland. Mitt i natten dessutom så jag låg och sov och Rocky med. Rocky har ju haft lite problem med rädslan de tider när husse kommer hem. Han får ett mycket märkligt beteende som att han kan sova intill min sambo på natten men på morgonen dagen efter han kommit hem så har han varit rädd för honom. Efter några dagar är dom bästa vänner. Samma visa varje gång, Rocky reagerar med rädsla men som släpper efter en tid. Ibland går det fortare än andra gånger. 
Men som sagt, min sambo kom hem natten till fredag förra veckan, mitt i natten. Rocky den vakthund som han är sa givetvis till och jag sa till honom lite sådär halvsovande. Trött och jag orkade verkligen inte bråka med honom och somnade om. Dagen efter visade han ingenting och inte heller dagarna efter det. Den här gången visade han ingen rädsla alls!! Jippie vad glad matte blev. Äntligen, hoppas det släpper nu. Det återstår att se. Sambon åkte i måndags igen men snart är han nog hemma igen får vi hoppas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback