Resultatet av en utskällning

Resultatet av en utskällning...ja nu har det gått några dagar sen jag sa till på skarpen på dagis. Och jag måste säga att jag är positiv. Rocky har inte kissat inne en enda gång sen dess, vilket han gjort varje dag innan. Jag tror, som alla mina andra spekulationer att ``dagisfröken´´ lärt sig sin läxa. Jag tror hon går ut med honom tidigare och hon har slutat med tidningspapper. Filtarna luktar gott och Rocky verkar gladare. Tummen upp! I morgon kör vi på sista dagen innan en hel vecka hos dagmatte och husse kommande vecka. Därefter kör vi på med måndagar och tisdagar Februari ut. Efter det hoppas jag att dagmatte och husse är redo att välkomna Rocky på heltid om veckorna. 

Kommentarer
Marie

Tidningspapper?!
Man slutar aldrig bli förvånad!

2014-01-25 @ 10:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback