Bloggen får ny header

De senaste dagarna har jag och duktiga Alicia suttit och pratat och format en ny header till min blogg. Och såhär blev resultatet. Jag är otroligt nöjd över hur det blev, tack snälla Alicia!
 
Jag visste inte riktigt vad jag ville ha till en början så hon började och vartefter kom smygtittar på hur det såg ut. Därefter kom jag på idéer som hon plockade in och formade till. Tillslut kom vi fram till detta. Under hela våran konversation fick jag se hur det såg ut genom att hon skickade över skärmdupar till min mail.
När jag var nöjd med det jag såg, då förde jag över pengar till henne och en skärmdump på bekräftelsen. Strax efter kom det efterlängtade mejlet med den rätta filen på min header. 
 
Alicia kan jag verkligen rekommendera, hon är jätteduktig och lyssnar och följer allt man säger. Sen är hon otroligt snabb (när inte kunden tar så lång tid med massa ändringar) Fniss!
 
För kontakt med Alicia kan man maila henne på hennes mail. 
[email protected]

Kommentarer
Anonym

O så snyggt. Får man fråga vad du betala??:)

Svar: Har än så länge betalt 50 kr men väntar på en logga också. Så tillsammans blir det 150 kr i slutändan
Sandra

2014-01-03 @ 19:38:27 | http://luzza.blogg.se
Terése

Stiligt värre! :D Väl spenderade 50kr :)

Svar: Oja, jag gillar hur det blev :)
Sandra

2014-01-03 @ 21:14:50 | http://bouvierbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback