Hemligheten som släpptes igår!

Då kommer ett icke hundrelaterat inlägg, men jag tror ni kommer att gilla informationen som kommer med den. 
Jo det är nämligen som så att jag har haft en liten hemlighet en tid tillbaka nu. Igår släppte jag på den med en bild på min och sambons händer som postar en massa brev. Nämligen inbjudningskort till hela 72 personer till vårdat bröllop. Ja, vi ska gifta oss!
Dessa postade vi vid 17.40 igår och efter det blev det officiellt för alla. Innan det har bara våranärmaste vetat om. 
Idag har det börjat ringas om att korten alla redan kommit fram, jisses vad fort dom kom fram. Men nu är dom ute och det är så roligt att allt är igång. Jag längtar så efter våran dag, kan den inte komma nuuu!
Med denna information kanske ni förstår varför jag legat nere med träning och speciellt inlägg här på bloggen. 
Mycket planering och saker som ska fixas. Klänning och och nästan allt som jag ska ha på mig är redan klart förutom bukett och håruppsättning. Min blivande man han har också hittat det han ska ha på sig, min nya ring är så vacker och det var där den här resan började, med en vacker ring. Egen präst är fixad, festlokal, kyrka, vart vi ska ta maten ifrån och servitriser. Toastmaster, tärna och best man är utsedda och tider för håruppsättning är bokad. Och nu är alla inbjudningskort ute och hädanefter väntar samtal om vilka som kommer och inte. 
Mm mycket skall göras och mycket har vi kvar att göra, men vi är en bit på vägen!

Jag och min Robin ska gifts oss <3


Kommentarer
Paulina

Grattis! :)

Svar: Tack :)
Sandra

2014-02-13 @ 19:58:37 | http://brukspinnar.wordpress.com
Jenny

Är så glad över att få närvara på er stora dag. Kommer bli helt perfekt :) vi får snart träffas igen med våra älskade hundar❤ kram

2014-02-15 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback