Kvällens träning


Lite doftinlärning blev kvällens träning. Har snubblat över på detta ämne allt oftare och oftare nu. Trots att jag inte har mycket kött på benen om hur allt går till kunde jag inte hålla mig längre. Ikväll ville jag testa och se. Rocky var glad och positiv åt det hela och jobbade på bra trots mattes lilla miss om att hunden gärna använder ögonen mer än näsan. Får ta och tejpa för glasen lite tror jag.
Kvällens övningar gick ut på att ta rätt glas och lära känna doften lite. Inte mer krävande än så. Flyttade runt lite på glasen då och då för att se om han tog rätt, vilket han gjorde. Vi är fortfarande nybörjare men vi tragglar på och se vart vi hamnar. Men som sagt, matte får ta och hitta på någon lösning på glasproblemet till nästa gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback