En mysig kväll

Som vi njöt av gårdagen. Efter en helt underbar dag i Norrköping med med sambon, mamma och syster med div fix avslutade sambon, jag och Rocky kvällen med att åka till svärfar med sambo. Där startades bubbelkaret ute i trädgården upp och så hamnade jag och sambon med där med varsin dricka i handen medans Rocky fick springa runt i den stora inhägnade trädgården bäst han ville. Så otroligt skönt, jag vill också ha stacket runt mitt hus. Med jämna mellanrum hoppade han upp på pallen så han kunde kika över kanten till karet för att se hur vi hade det. Han såg så nöjd ut när han kikade över kanten och så försvann han igen. Jag noterade hur sugen han verkade bli av värmen som kom från vattnet. Det var ju nollgradigt så Rocky hade sitt vintertäcke på sig medans vi värmde oss i det varma vattnet. 
Nä det var mycket trevligt, verkligen och så blev det god mat på det efteråt. Den kvällen kommer jag leva länge på. Så mysigt verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback