En liten utflykt

Strax efter att vi vaknat i morse ringde telefonen. Det var mamma som undrade över om vi ville följa med till Västervik. Det är ju där vi ska ställa upp husvagnen på säsong i sommar. Även mamma har sin husvagn där. Så nu sitter vi i våra bilar, jag, Robin och Rocky i våran bil och mamma, Peter och mina småsyskon i deras bil från Linköping. 
Ska bli så kul att få komma dit igen, jag älskar verkligen den campingen. Längtar så mycket efter den 1 maj då vi äntligen kommer få åka ner med vagnen. 

Trots regnet så tror jag på en helt fantastisk heldag med nya intryck och mycket utmaningar för lille Rocky. Är det tillräckligt torrt i äventyrsskogen tänker jag även springa upp och träna lite där. Där uppe kommer jag helt klart hålla till mycket i sommar. Så mycket roligheter och bra balansövningar det finns. 

Sen måste jag bara påpeka hur nöjd jag är över min IPad mini. Så bra den är, jag har inte startat datorn sen jag fick hem den. Och det här inlägget är skrivet under vår bilfärd mot Västervik, det hade då inte gått med datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback