En bil full av glas

Medans husse och matte sprang runt och letade champagne och ölglas till sitt bröllop idag så fick Rocky umgås med min mamma och lillasyster som så snällt aktiverat honom med fina rundor. Vi är ju inte direkt bortskämda med asfalterade gator, möten och cyklister mm på våra rundor ute på landet. 
Jag hade en mycket nöjd och belåten hund när vi kom hem och så blev det ytterligare en promenad. Jag kan inte gömma undan att jag faktiskt saknar att bo centralt ibland när vi är ute och går trots att jag stormtrivs på landet. 
Sen blev han på sitt allra busigaste humör och sprang runt som en tok och hoppade mellan systers runda små mattor hon har på golvet. Han kom på att dom flyttades om han kom med lite fart på dom. Som vi skrattade.
Nu är vi påväg hem med bagaget fyllt med glas och en otroligt nöjd och belåten hund. Nu laddar vi inför en ny vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback