Åt han just en chokladbit?

Nu hoppas vi att det där inte var en chokladbit! Lät Rocky leka med aktiveringsbollen och så rullade han in den i ett hörn och hittar något jag inte riktigt hinner uppfatta vad det var. Liknade en snickers chokladbit men det har inte jag ätit på hur länge som helst. Och att försöka ta något ur hans mun när han redan kommit på att det går att svälja snabbt som attan om matte ser att han har något han inte får äta. Och de var precis vad som hände, jag reagerade att han hade något stort i munnen men i samma veva reagerade Rocky att han blivit påkommen och svalde. Jag han inte mer än vrida på huvudet innan han svalt. Han vet att han inte fick och trots att jag inte sagt flaska så är han nu låg. Så nu avbryter vi kvällens aktivitet och förtsätter senare eller i morgon. 
Som sagt, nu håller jag tummarna för att den där stora biten inte var en chokladbit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback