Ändrade planer!

Det har blivit ändrde planer ang nästa utställning för Tex. Tanken var att Sara J skulle ställa honom på My Dog i Januari. Men då hon fått förhinder att ta sig dit fick jag tänka om. Det kommer ist bli jag som ställer honom! Nu är Tex anmäld. Idag blev det klart att jag får ledigt från jobbet, så den 5 Januari kommer jag och hundarna brumma ner till Göteborg. Med oss kommer vi självklart ha Sara J och när hon nu kommer ner dit så passar hon på att tävla även hon. Så Sara kommer ha med sig sin Dvärgschnuzer Qiwi att ställa samt tävla juniorhandling. 
Det ska bli så kul, nu gäller det att spara ihop så mycket pengar som möjligt så man kan handla något roligt på plats. 
 
Mjölby 15 November HP, BIR, BIG-4
 
 
 
Växjö 31 Oktober 2:a placering
 
 
 
Norrköping 13 September HP, BIR, BIG-2

Kommentarer
Sandra

Spännande! Ni kommer ha så kul på My Dog :D

2014-12-04 @ 20:21:27 | http://livetsomlukas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback