Vart tog min valp vägen?!

I morse när jag klev upp så kör jag alltid samma rutiner. Först ut med illa Tex! Men i morse han jag inte få på mig byxorna innan jag upptäcker att den lille skiten lyfter på benet och kissar på vår soffa! Jag han aggera och fick ut honom så han kissade utomhus. Men.. han lyfte på benet! Vart tog min lilla valp vägen? Helt paff blev jag
 
När jag kommer till dagis noterar ännu ett nytt beteende på Tex, han lyfte även på benet och kissade även där. Men nu noterar jag också att han kissmarkerar! Han som vanligtvis bara kissar på ett ställe och alt på en gång, han småkissade och på flera ställen. Jisses, tänkte han bli vuxen redan?!
 
På dagis har jag hört att Rocky har kissmarkerat på väggen några dagar, men nu börjar jag ana annat...

Kommentarer
Jenny

Små hundar blir könsmogna tidigare men så här tidigt är nog lite väl tidigt. Han har lärt sig av store bror hur man ska göra. Va bra att du han och ta honom vid soffan.

2014-08-07 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback