Renovering och sjuk hund

Jag och hundarna är nu i Västervik. Vi har lämnat mannen kvar hemma i huset. Vi håller på att renovera köket och han behövde en hel för sig själv så han kunde bygga ostört. Idag köptes köket in och dom håller nu på att buga kök där hemma.

 Rocky och jag har badat, han visste precis vad som gällde och jäklar vad på han blev. Tyvärr är Rocly dålig och har kräkts flertalet gånger under kvällen. Och inte har jag lyckats tyda vad felet är. Han får inte behålla maten iaf. Stackars min älskade plutt. Hoppas han blir bättre snart. Men kul tyckte han det var att bada iaf

Kommentarer
Paulina

Inte från alger när ni badat då? :/ Krya på honom!

Svar: Kräkningarna kom innan vi badade, men troligtvis har han fått i sig något olämpligt. Rocky är inte den som äter från marken så jag har ingen aning om vad det kan ha varit. Men nu verkar han vara på bättringsvägen efter en tid som jättesjuk...
Sandra

2014-08-01 @ 23:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback