Hurtta Värmetäcke

 
Något som är rogivande för mig, det är att på kvällarna sitta och kika in på olika hundwebbutiker. Klicka runt och kika in nya artiklar och drömma sig bort om saker man skulle vilja ha till hundarna. Mest besökt är godis & tugg-sidan såklart, men även Hundtäcken & utrustningsdelen. 
 
En kväll för ett tag sen noterade jag att de flesta webbutiker säljer ut det täcket jag använder mig av på Rocky. Nämligen Hurttas värmetäcke. Riktigt billigt och jag blir såklart sugen att köpa fler, dom är ju så bra och Rockys täcke är trasigt, eller ja, knäppet är paj, förhoppningsvis kan jag laga det. Jag tror att gamla dagis råkade gå på det så det gick sönder. Sen såg jag att det UTGÅR UR SORTIMENTET. När jag läste det blev jag inte lika glad. Då kom paniken, jag SKA bara ha ett till Texas innan dom är helt slut, men....iom allt krångel med jobbet har jag haft lite taskigt med pengar det senaste vilket gjort att jag inte kunnat beställa hem ett till honom. 
Men så en dag när jag åter igen kikade in på banken så hade dom efterlängtade pengarna kommit. De 11 obetalda dagarna jag jobbat var nu äntligen utbetalda. 
Den kvällen klickade jag genast hem ett täcke till Tex. Det kommer helt klart vara alldeles för stort nu, men jag vågar som sagt inte vänta. Så jag beställde ett i samma storlek som Rocky. Nu håller jag tummarna för att han blir likastor. Haha. 
Sen en dag stod det ett paket intill vår dörr hemma. Tack till den snälla leverantören som lämnade den där och inte ute i regnet! Matte kunde såklart inte hålla sig utan lilla Tex fick testa sitt nya täcke. Hihi, ja han har ju lite att växa i nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback