Höstmörker

Riktigt höstväder idag. Lite kyligt sådär och man får ta på sig lite varmare kläder. Mysigt!
 
Jag är så kluven när det gäller hösten. Jag älskar sommaren verkligen, det är min favoritårstid. Värmen, ljuset, sol & bad. När hösten kommer blir det så kallt och mörkt. Tvärt om gemfört mot sommaren. Men samtidigt är det lite mysigt på kvällarna när man får mysa in sig tillsammans med vovvarna i filtar för att hålla värmen, tända ljus och dricka varm choklad. Få täcka på och låta hundarna mysa i fina täcken. När löven blir gula blir jag både glad och ledsen. Sommaren är över, men samtidigt är det så mysigt fint ute. Jag både längtar till och inte, tills omgivningen blir täckt av gula löv. Då är sommaren över på riktigt. Men då kan jag få riktigt finfina bilder på vovvarna med ett otroligt vackert höstlandskap i bakgrunden. 
Jag kommer sakna sommaren, vår sommar har varit helt fantastisk verkligen. Texas kom till oss, vi har gift oss, haft husvagnen på säsong i Västervik, mött trevligt folk och massa fler saker har hänt. Hoppas på en minst lika bra sommar nästa år igen.
 
Bild från hösten 2013
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback