Passivitet & Hundvård

Massage, munhygien, öronrensning, kloklipp, dusch och avslappning på hög nivå står på schemat idag. Välbehövligt för oss båda med en sån dag. 
Idag tyckte lilla plutt att det var mycket skönt med massage, som han sträckte ut sig för att jag skulle komma åt. Oj så skönt han tyckte det var och så somnade han nästan. Lilla hjärtat <3
Det värmer mattes hjärta att se sin hund njuta så. 
 
Även jag tänker ha en liten avslappningskväll. Fick jobba över även idag så det var rätt skönt att min sambo ville hämta honom så jag kunde åka raka vägen hem. Raka vägen hem till Rocky och mysa med honom, för det var precis vad jag gjorde. Och hunden bara njöt, njöt för fulla muggar när matte kom hem och bara kramade om honom. Där satt vi på golvet, jag med hunden i knät och myste. Den hunden till att ge matte styrka! Han är en riktig energigivare han. 
Älskade Rocky bus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback