Nu är det inte långt kvar

 
Nu är det tusan inte långt kvar! Om jag tänker rätt så kör vi ner husvagnen till Västervik redan nästa helg. Åhh vad jag längtar. Hoppas bara sambon kommer hem tills dess. Vi alla tre trivs så bra där nere. Nu jobbar vi på det sista innan det är dags. Har massor att göra inför bröllopet nu och även det börjar att närma sig med stormsteg. Dags att rappa på lite med allt som måste göras. Än finn mängder att fixas klart med. 
Nu när Rocky har lite vila med sin rygg så passar jag på att jobba järnet av mig med festprogram och allt annat som skall göras klart. Men det gör ju inte Plutten någonting, han gillar ju att gosa ner sig i sina filtar och för tillfället så ligger han redan inne i sovrummet och sover. Dags för matte att göra det samma snart! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback