Massa nytt

Slutade jobbet 15.30 som vanligt och kom iväg strax innan 16.00. Styrde bilen raka vägen mot Västervik och underbara vagnen utan att behöva tänka på att åka hem för att hämta hunden, underbart! För sambon och hunden var redan nere när jag kom dit. Det var en mycket glad hund jag möttes av och en minst lika glad husse. Hunden hoppade av glädje när han såg mig och hussen han ville att jag fortast möjligt skulle bege mig in i förtältet, helst innan jag fått med mig mina saker. Inne i förtältet visade han upp vad han varit och köpt idag, en kyl och frys stod där! Underbart nu slipper jag oroas över att Rockys frusna mat ska Tina eller att jag inte ska få plats. För nu har vi verkligen plats och jättefin var den med, helt ny och precis sådär som Sandra vill ha. Sen ber han mig att blunda, han springer ut och när han kommer tillbaka och jag får titta så står han där med en cykel till mig! Hihi äntligen en ordentlig cykel och nu kan jag cykla med Rocky även här nere i Västervik. Rena rama julafton här hemma idag ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback