Idag är inte min dag

Ibland har man dagar som inte alls är lämpade till hundträning. Idag var en sådan dag. Men trots det så beslöt jag att åka iväg på torsdagsträningen. Om jag så bara ska stå och titta på så kommer jag endå ut och träffar andra hundar och trevligt hundfolk. 
Träningen började och jag märkte tidigt att jag påverkar min hund, vi var lika okoncentrerade både han och jag. Vi nöjde oss med att bara göra något litet. Det är ju bra med dessa dagar också, det blir ju passivitet. Men det är ju tråkigt att man känner sig så off att man inte kan träna ordentligt. Men vi tar nya tag och fortsätter i morgon i stället. Tur att jag har min älskade hund som stöttar mig i allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback