Bildinlägg LYCKA

Det lär bli en hel del mobil och Ipad bilder när vi är här på campigen, som i morse på morgonpromenaden. Så smidigt. Så underbar morgonpromenad, tänk att vi kommer få vara på den här underbara platsen hela sommaren. Lyckligare än lyckligast! Här trivs vi alla superbra verkligen.
Min älskade kamera är ju med den också men det är ine alltid man har med sig den överallt eller så har man ingen hjälp. För Rocky är inte lätt att ta kort på ensam, man behöver vara två för att fånga honom på kort.
Idag har vi haft en riktigt sådan där underbar hundig dag, mycket promenader och aktivitet ute. Rocky ligger för tillfället helt slut i sin bädd. Vi åkte ut till ett underbart fint ställe på Gränsö heter det, där lät jag Rocky springa lös och han var så lycklig. Han rejsade järnet i sanden. Fram och tillbaka, fram och tillbaka, haha. Självklart hade jag kameran med mig idag, tur var väl det för sen fick jag även några fina bilder på min stjärna sittanes i ett blomhav.
Underbara dag, fler sådana här dagar vill jag ha. Och fler kommer det absolut att bli! Här är vi lyckliga. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback