Äventyr i äventyrsskogen

Nu har jag gått en hel vecka och längtat efter dessa bilder! Ja, jag lyckades på något sätt att städa undan min datorväska i måndags när vi åkte hem från husvagnen. Det gjorde att glömde den kvar den där. Men nu har vi åter igen anlänt till husvagnen och nu har jag fått lite tid över att redigera lite bilder. Det här är alltså bilder från förra helgen, och jag är såå nöjd med bilderna. Åter igen ett sånt bildinlägg som jag kan titta och njuta av hundra gånger om. 
 
I äventyrsskogen finns massor skoj, mycket saker att klättra och öva balansen på, men också väldigt fina platser där matte kan få sina nyaste favoitbilder på sin älskade vän. Lite inkallning och det mesta i skogen gjorde Rocky tillsammans med min blivande man. Dom är så fina ihop! 
Även lite lydnadsfilm fick vi ihop, men den kommer lite senare. Men film på när Robin & Rocky tränar på två vippbrädor finns med i inlägget iaf. Dom är så duktiga
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback