Sandra tipsar - aktivering iskub

För en tid sen läste jag en blogg om ett tips jag faktiskt bara var tvungen att testa själv. Personen berättade att hon sparat mjölkkartonger med skruvlock, fyllt dessa med vatten och lagt i något gott. Fryst in och därefter tagit fram till hunden då det varit varmt. Då har hunden en stor iskub att aktivera sig med ett bra tag. Gnaga, slicka och bita sig in till godiset. Själv tänker jag inte använda stora mjölkkartonger till min lilla vovve så jag tar det lite mindre alternativet, vispgräddeförpackningen.
Så nu tänker jag tipsa vidare om detta tips. Riktigt smart faktiskt!

Kommentarer
Jasmine

Testade de i sommars, riktigt bra faktiskt. Tog lite tid för han att lista ut hur han skulle göra men han gillade de :)

Svar: Härligt, ja jag har en klar nu men lite kallt att ge honom den för tillfället tyvärr. Men kul har han =)
Sandra

2013-09-24 @ 08:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback