Matte fick mersmak

Det har varit en lång dag idag, men nu är jag äntligen framme på campingen igen. Där möttes jag av en mycket glad hund, trots långa promenader tillsammans med husse var han helt överspeedad. Vilken energi, precis sådan energi som jag vill ha när vi tränar. Så, mitt i mörkret testade jag att få till en ingång. Han satte den perfekt, underbart! Så underbart kul det är att träna när han är på det humöret. Kanske var vårat problem så enkelt att han behöver få sakna matte lite. Det här med dagis kanske blir superbra tillslut.
Har en enorm mersmak för tillfället. Kanske man ska ta och plocka på sig godis och klicker och göra det på riktigt också. Det får nog bli det, men sen blir det natten. God natt mina underbara läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback