Ingångar på schemat

Igår morse blev jag tvungen att ta ledigt från jobbet då sotaren skulle komma. Under tiden jag väntade in honom så passade jag på att träna ingångar med Rocky. Även lite hastighet i inkallningen. Han var duktig men jag saknade lite detaljer som jag fick till under helgen men inte då. Han satte sig helt åt skogen snett. Han skjuter in rumpan mer bakom mig och hamnar på tok för långt bak. Upprepade jag kommandot så förstod han ingenting vad jag menade, men det gjorde han när vi tränade på klubben i helgen. Jag upplever att han inte heller hade full koncentration på mig även att han hela tiden vände sig om och ville gå upp vid min sida och träna vidare. Det kan ju helt klart vara som så att han inte är på klubben utan hemma, hemma är hemma men jag tycker inte det ska spela någon roll vart jag än tränar. Får traggla vidare med problemet och lära honom det.

Någon som har några bra tips på hur jag kan gå vidare och få honom rakare och bättre position? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback