Han smet!

God dag mina fina läsare!
Här städas för fullt, riktigt fint här hemma blir det trots den lilla ``byggarbetsplatsen´´ i köket. Även trimmat kanterna i trädgården. Och mitt under det så gick husse ut, han hade ingen aning om att lilla hunden smet med ut tillsammans med honom. Han vill ju inte vara ensam inne. Husse som inte tänkte på att Rocky följt med ut började göra annat och då jag tänkte att han var inne så tänkte även jag inte på honom. Och sen när matte ropade in till Rocky så var han ju inte hemma längre. Kunde ge mig sjutton på att han sprungit ner till grannen. Det går så mycket vilt där nere och Rocky blir okontaktbar. Självklart kom här där skuttandes och ingen vet hur länge han har varit på vift. Suck! Där nere är det enda stället jag inte kan ha min hund lös. Han försvinner direkt! Det blir nog bättre sen när vi sätter upp staket, om han inte hoppar över det som han gör med allt annat. Hihi.

Ska strax ställa mig och göra tårta. Jag fyllde ju år förra söndagen och idag kommer min andra halva familj. Pappa familj mfl. Ska bli trevligt att träffa dom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback