Nu är vi tillbaka igen med nya tag!

Godkväll på er! Ni kanske har märkt att jag haft en liten paus från bloggen under helgen. Eller snarare en liten semester kan man väl säga. Laddat batterierna och fått lite ny inspiration på idéer osv. Men mest har denna paus handlat om att umgås så mycket som möjligt med min älskade sambo dom sista dagarna innan han skulle åka.
 
I natt åkte min sambo iväg till Gaza för en längre tid. Låt denna tid gå snabbt och hjälp mig att hålla tummarna för att han hinner hem till jul. Det är nämligen inte säkert.
 
Att vakna på morgonen efter att han har åkt, veta att man är ensam och att han är långt långt bort, det är jobbigt! Likaså att komma hem efter jobbet, man ser saker och blir ledsen. Idag kom jag på mig själv med att kolla mot garaget och undra om han kommit hem ännu. Blev glad när jag såg hans bil men kom då på mig själv med att han inte alls är hemma.
 
Det bästa med att han är just i Gaza det är att tidsskillnaden är så liten, i vissa länder han är i så hinner vi inte prata alls då tidsskillnaden är så stor. Men just i Gaza ligger den bara på någon timma fram eller bak. Vet inte riktigt åt vilket håll än. Detta gör att vi kan prata via skype och fb om kvällarna när han är ledig. Underbart! Vi har nämligen bara tillgång till 30 minuter på telefonen i veckan annars.
 
Nä nu ska vi se till att hitta på något under kvällen. Här ska diskas och tina färskfoder i mängder :D Självklart ska det gosas med djuren. Älskade katten Zezzan och underbaraste hunden, min vän Rocky.
 
Håll förresten ögonen öppna, inom en tid kommer det upp lite intressanta inlägg om ett problem som jag kanske löst eller hittat en liten ledtråd om.

Kommentarer
Elin o Olle

Sv: åh tack va glad ja blir :D

2013-10-21 @ 21:10:01 | http://teamtollare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback