Norsholms hundrehab

I denna stund är jag på Norsholms hundrehab för en 4:e simlektion. Äntligen är vi igång igen. Det blev lite knas med tider, både för min del och för vår tränare. Och så mitt upp i allt så slutade hon så vi får se vad vi får som tränare resterande kurs. Jag hoppas på att vi får Marie Söderström. Den underbart duktiga och trevliga person som gjorde fyskollen på Rocky. Det hade varit underbart. Håll tummarna för det!
Idag är det sista träningstillfället, nästa gång har vi uppkörningen. Det är då det gäller, klarar vi av allt då så har jag därefter ett simkörkort på Rocky. Hihi. Hoppas hoppas!
 
Mer om kvällens träning kommer vartefter.
 
Marie Söderström
Leg. Djurskötare
cert. Fysioterapeut
Licencierad PT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback