Mörker till ljus & en fråga till er

God eftermiddag mina fina läsare.
I eftermiddag har jag suttit med tidsinställda inlägg och kollat på när sambo, svärmor & sambo tapetserat i nya delen av köket. Under veckan som gått har Robin, min sambo spacklat och gjort fint inför dagens tapetsering och oj vilken skillnad et blir. Från ett mörkt litet rum som vi inte brukade med mörka blå väggar, till ett större kök efter att vi slog ner väggen och nu satt ljusare tapeter på väggarna. Det kommer bli underart fint när det blir klart.
 
Eftermiddagen tänker jag fortsätta spendera med tidsinställda inlägg. Det är så kul nu. Jag gillar verkligen min blogg. Den får mig att må bra och går alltid härifrån med ett leende på läpparna.
 
Har ni några önskemål på något ni vill läsa om?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback