Foderfrossa

Idag efter jobbet svängde jag förbi djuraffären och skulle inhandla lite katt och hundmat och möttes av en trevlig syn. 30% på allt katt och hundfoder stod det på en skylt utanför. Underbart! Så jag passade på att handla allt jag tänkt köpa och lite till. Nu i efterhand funderar jag på att gå dit även i morgon och handla mer färskfoder, 30% på allt var det ju! Jag menar 17 kr för en mushkorv är inte så farligt.
 
Även katten fick lite nytt i foderhyllan, hittade ett spannmålsfritt torrfoder. Ja, fröken katt har blivit så kräsen. Från att vara en dam som åt allt till att matvägra om hon inte får sitt torrfoder. Hon dissade ju en kycklingvinge, och sin blötmat äter hon inte upp längre. Hon ska ha sitt torrfoder. Suck!
 
Jag tjänade en massa på detta och för att inte tala om hur mycket jag faktiskt fick med mig hem. Men som sagt, jag funderar på att åka tillbaka i morgon och köpa mer foder och bunkra lite. Lär ju endå tjäna på det i längden och slippa småhandla. Hade jag betalat fullt pris idag hade jag fått pröjsa 174 kr till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback