En undran!

När ni kommenterar mina bilder och inlägg så svarar jag alltid. Jag svarar från min egna sida via kommentarsfliken. Men kommer svaret fram till er verkligen? Ni nu som vet med er att ni kommenterat mig här på bloggen, vet ni med er att ni fått något svar eller har det aldrig kommit fram? Jag behöver veta hur det ligger till, för jag svarar på alla kommentarer jag får :D
 
Och så måste jag ju säga det att ni gör mig så glad över era kommenterar, minsta lilla kommentar s blir jag jätteglad verkligen. Fortsätt så. Vem vet, snart kanske bloggen sprängs med inlägg för att jag tycker det är så kul att blogga, hahaha!

Kommentarer
Emelie

Man får ett mejl då nån svarar på komentaren, har iaf alltid varit så för min del :)

Svar: Hihi jo du har ju klickat i för mejl du ;)
Sandra

2013-10-24 @ 21:23:25
Anonym

Har aldrig fått svar.
Men de beror mer på mig då jag nog inte lämnar mail.
Nu va de iofs länge sen jag skrev

Svar: Jag testar :) Nu är du anonym men har skrivit in din bloggadress. Skicka tillbaka om du får detta :)
Sandra

2013-10-27 @ 21:01:32 | http://luzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback