En underbar helg har gått

Efter den här helgen har jag insett att Cocos har det som både jag och Rocky behöver. Det är det temperament som vi önskar på vår nästa hund. Kanske lite mer Go i, men annars den lugna och inte alls dominanta typ av hund som hon är. För en till dominant och viljestark hund skulle inte fungera med Rocky, inte heller för mig. Det lugn och trygghet hon ger Rocky är underbart.
 
Det är underbart att se Rocky och Cocos ligga tätt intill varandra och sova, trippa fram på promenader jämsides och visa hur nöjda dom är när dom är med varandras närvaro.
 
I skrivandets stund ser jag att min katt hoppar upp och nosar på Cocos. Zez är inte den som litar på alla hundar då hon blivit jagad allt för många gånger. Men även hon är nöjd med Cocos närvaro. Så alltså har jag här tre nöjda djur och en matte som inser vad hon behöver på sin nästa hund för att det ska fungera.
 
Just nu önskar jag att hon kunde stanna lite längre. Jag njuter för fulla drag!
Men, det var ju tänkt att hon skulle stanna tills i går men snäll som ägaren till Cocos är fick hon stanna en natt till. Men idag åker hon hem igen. Tråkigt!
 
Något jag inte är van vid, det måste nog nästan vara det att hon är tik. Rocky har aldrig några problem att kissa, men med tik går det lite trögt. Haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback