Det där med musik

Jag känner att jag inte är stark nog att mötas av en skällig hund som morrar och avger alla tecken på att ``DET KOMMER NÅGON´´ så jag pluggade därför i mina hörlurar i öronen och klev därefter in i hundhuset. Men åter inser jag att det inte var nödvändigt. Så fort jag såg min studdsande svarta råtta komma ut ur boxen blev jag på så glatt humör och hörlurarna åkte av. Älskade hund <3
Han blir så glad när matte kommer, så sprudlande glad att han inte vet vart han ska ta vägen. Att se detta är smittsamt, även jag blir lycklig och glad och även om läget just nu känns lite ensamt så får han mig alltid på så bra humör den där lille. Älskade underbara hund. Vad skulle jag göra utan dig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback