Vad betyder bloggen för mig?

För mig betyder bloggen väldigt mycket. Det är en plats för mig där jag kan skriva av mig om träningar och andra händelser i vårat liv, kunna titta tillbaka och minnas saker som är värda att minnas.
Bloggen är min fristad, den plats som får mig att bli glad. Det är ju trots allt om min hund det handlar om. Jag kan bli så varm i hjärtat när jag tittar tillbaka i arkiven och minnas saker som hänt i vårat liv. Som tex simuppkörningen eller vår sommar i nya husvagnen. Åhh man vill bara tillbaka! Och så börjar man dagdrömma med ett leende på läpparna.
Och så när man tittar på alla fina bilder man lagt upp, sicken vacker hund jag har tänker man då. Den där och den, och den där självklart, alla dom skulle jag vilja framkalla och sätta upp på väggen. Det hade blivit dyrt om jag skulle framkalla alla bilder jag fått på min underbara Rocky. Men just det där att bara kunna sitta länge och njuta av en underbar bild. Den känslan är underbar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback