Rocky sjuk

Ja nu har jag fått veta varför Rocky blev låg igår när vi tränade denna gång, Rocky har blivit dålig!
Tidigare idag var vi på utflykt igen. Denna gång till en bilträff, en väldigt stor sådan. Vi gick i ett väldigt lågt tempo och utan några övningar mer än att gå igenom folksamlingar. Det var det enda och det har han ju gjort förr utan problem. Men denna gången när vi åkte hem, då blev han helt lealös, han däckade i mitt knä på vägen hem och var allmänt hängig. Jag tänkte att det var ju trots allt nordens största BMW bilträff vi var på, det tog nog på honom endå.
 
Åkte till affären en kortis och handlade i 10 minuter en kvart och när jag kommer tillbaka därifrån då har han gjort ifrån sig ordentligt. Både med spya och bajs.
Nu har det gått fort och på 12 minuter har vi nu sprungit mellan dörr och vardagsrum 3 gånger för spya och bajs.
Stackars liten. Nu står ris på spisen och hjärtat får trösta sig med att han äntligen får äta sin favoritmat igen. Ris!
Och så ska han få attapectin för magen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback