1 Maj

 
 
 
 
 
 
Dagen har spenderats i Linköping hos min mamma. Min lillebror fyllde nämligen 11 år igår och idag hölls kalas för honom. Lillasyster och jag fotade en del och det blev både invigning av hopp genom rockring och drag på kickbike. Självklart hjälpte jag till när det gick tungt. Men han var som alltid en stjärna och var himla duktig.
Lillasyster Frida 14 år stod för träning av rockring medans jag fotade. Ni skulle sett vilken fin kontakt hon fick av Rocky när dom tränade. Underbart att se!
 
Dagen har varit fantastisk, sol blå himmel och lite värme på det. En fin start på Maj månad. Jag hoppas det håller i sig ett tag nu, det hade varit underbart.

Kommentarer
Victoria

Ring-bilden blev riktigt bra.

2013-05-02 @ 13:14:03 | http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback