Natten

Natten har varit bättre än den senaste gången. Men den är långt ifrån bra! Jag tror att man har gått och blivit bra bortskämd av att ha en hund som Rocky!
Eliott har vankat av och an under hela natten lång och han väckte mig tre gånger. Tack och lov så klippte jag hans långa klor i gårkväll, annars hade det blivit fler. Inatt har han dock inte gnisslat så mycket som han gjorde förra gången utan mest gått omkring.
Klockan 7.30 i morse, då trodde jag att jag blev tvungen att gå upp, han slutade inte gå runt och ville bara bråka med den sovandes Rocky. Men ack så fel jag hade. Timmarna mellan 7.30-9.00 blev den tid jag sovit som bäst under hela natten. Rocky sov vidare och Eliott han, han var visserligen varit vaken man han låg still på samma plats timmarna ut. Bra gjort Eliott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback