I natt

Igårkväll satt vi bara i soffan och myste jag och hundarna till melodifestivalen. Började bli lite orolig att Eliott sovit bort sin trötthet då han började övergå till att bli rastlös och gå omkring på kvällen.
Men trots det så gick han och la sig direkt när vi kom in i sovrummet. Framgång, annars brukar det ta ett tag innan han kommer till ro.
Vi somnade allihopa och jag tror att jag har hört honom ett par gånger i natt tassandes omkring, men aldrig riktigt vaknat ordentligt. Första gången det var vid omkring 6.30 i morse då hade han sovit klart och vankade omkring fram och tillbaka, fram och tillbaka. Då trodde jag åter igen att jag inte skulle få sova tills klockan ringde. Men jag la kudden över huvudet och försökte somna om. Och visst det gjorde jag men Eliott han har vankat fram och tillbaka sen dess. Han var något stressad i morse och jag tror att det har med att grannen släppte ut sina skälliga (5) collier i trädgården. Efter det så kunde varken Eliott eller jag sova igen. Rocky sover så gott han trots detta.
 
Nu taggar vi inför en dag full av aktivering. Mycket ska göras hemma med så vi får se hur mycket vi hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback