Dagens utmaningar

Goddag!
Vi började dagen med att styra bilen mot Maria och hundarna för en morgonpromenad inne i centrum. Värt att berätta är att Eliott inte har varit längre bort än landet på år och dagar. Så en stadspromenad skulle sitta fint tyckte jag. Viktigt var bara att han inte skulle stressa upp allt för mycket. Vilket han sedan tyvärr gjorde.
Vi gick ett varv med hundarna och därefter fick han träffa en ny vovve som Maria har över helgen. Hon är hundvakt åt Orvars mamma och en till.
Det blev nog lite för mycket för Eliott som tillslut började skälla som en tok, sådär obehindrat och då går det inte bryta honom. Det skallet är panikslaget och stressat enligt mig. Så Eliott fick hoppa in i bilen och lugna ner sig.
 
Väl hemma fick hundarna vara för sig själva en stund eftersom jag också måste hinna med annat än bara hundar om helgerna. Matlådorna blev fixade och därefter fick vi fart och tog en riktig långpromenad. Eliott med klövjeväskan på sig.
Jag tror allt att han börjar bli trött nu, redan i början av promenaden drog han hemåt och ville inte vara med oss. Men han skötte sig bra och knallade på med slakt koppel hela promenaden lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback