På morgonpromenad

 

Kommentarer
Jenny

Va fina dem är ihop, hoppas allt flytten på bra :) Zorro älskar rottisar, lite roligt med tanke på hur små dem är i jämförelse med dem!!!

2013-06-21 @ 08:17:39
Lina & Neo

Vilken bra start på denna dag o titta in här:)) känns som hon funnit sig väldigt bra. Så är hon ju väldigt lätt då hon älskar dem flesta o får man bara uppmärksamhet så är hon nöjd:))) se hur hon reagerar när Robin kommer hem igen då. Spännande.

Svar: Ja, Robin sa till mig att han gillade att hon bara accepterade allt bara sådär, och det gör jag med. Något jag gillar mer är att dom klickade så bra, nu ska vi bara göra så att det klickar bättre mellan mig och henne ;) Träna lite ögonkontakt ett tag tror jag :P
Sandra

2013-06-21 @ 08:42:27 | http://varanlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback