Det bästa sättet att sluta tänka...

..det är att ge sig ut med Rocky och motionera. Oj vad skönt det var!
Jag tog min cykel och lunktravade fram honom ordentligt och sen bar det iväg och vi travtränade en lång bit. Vi bör ha travat ca 3 km varav spurtat ca 200 meter. I slutet av cykelturen mötte vi grannens dotter som vi pratade med innan vi startade. Hennes kommentar när jag berättat hur långt vi cyklat blev ``Och han flåsar inte ens´´ Nej han hade inte ens öppen mun. Den där lille till att ha kondition!
 
Målet för dagen var att trötta ut honom lite extra, så på med dragselen och en liten vikt. Därefter tog vi ett litet varv nerför långa backen och upp igen. Inte ens en halv km. Vikten blev alldeles perfekt med tanke på att vi cyklat precis innan samt backen vi drog i. Helt perfekt verkligen!
 
Rocky kan det här med att trösta matte och jag är så tacksam för det. Älskade lilla hund, hur skulle jag orka leva utan dig och husse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback